Dag 19 - JätteCoop

Ja, igår, då var jag trött. Hua.
Jag somnade i soffan runt kvar i 7, sen gick
jag och la mig runt 9 och somnade ganska på en gång. =)
Det tog kanske en halvtimme eller nått, och jag sov hela natten.
Kanon! Behövde det verkligen. Fast jag var jättetrött på lunchen.
Fick kämpa för att hålla mig vaken i personalrummet...

På morgonen idag gjorde jag en intervju. Men det gick sådär.
Jätteknepiga svar.... Ingen speciell strategi liksom...
Sen var det genomgång av bokstaven c. Knölig bokstav... =P
Den låter så konstigt och jaa.

Efter lunch hände inte så mycket, vi pysslade med lite småsaker bara.
Sen gick jag igenom intervjun med Lena och kommenterade i skrivläxaböckerna.
Sen åkte jag och mamma på Coop och handlade.
Nya Coop. Värsta stort och digitalt =P
Och världens kö!! Jag fattade inte ens att det var kö för jag såg inte kassorna
där kön började. Men för de med ShopExpress var det ingen kö alls. Jag hade
dött av att tvingas stå i den där kön ju!
Sen åkte vi hem, och nu har jag bara tagit det lungt =)
Jag hittade för övrigt skor, leggings, strumpor och trosor på Coop ;)
haha!
Och igår hittade ja en tröja, så nu har jag kläder tills farfar fyller år.

Till middag blir det egen klyftpotatisk, fläskfilé och vitlökssmör =D
Apagott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0