Dag 20 - Trött IGEN

Nu är jag sådär trött igen.
Jag sov en timme förut mellan 6 och 7, men
sen har jag ändå legat i soffan nu en timme och halvsovit nästan,
så nu ska jag gå och lägga mig och sova för natten. Jag förstår
verkligen inte hur jag kan vara så trött... =S

Dagen idag gick väl rätt smärtfritt. Hade fruktansvärt ont i huvudet
på eftermiddagen, men jag pallrade mig ändå in till min optiker
när jag slutat. Det fanns en tid på en gång, så nu har jag bytt linser,
men jag har samma styrka. Så jag hoppas att de här kommer fungera
bättre än de andra. Huvudvärken gick dessutom över när jag fick
i de nya =P
De här är såna man får sova med på natten om man vill.
Men tydligen får inte jag göra det den första veckan, eftersom jag
har haft problem..
Ska tillbaka om en månad för en ny kontroll och se hur det fungerar,
om jag ska byta till de här i stället =)

Jag träffade för övrigt Kicki på bussen idag. =D
Det var ju ett tag sen jag träffade nån alls från Ls3.
Sen på bussen från stan så träffade jag Sven-David också =P
Full fart
på kändisarna idag! haha!

Nu väntar sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0