Dag 23 - packa!

Nu är det packa för fullt som gäller!!
Jag vet inte om jag har fått med mig allt.
Visst, jag kommer hem om en vecka och kan fylla på
med det jag glömt, men det vore skönt att få med mig
det mesta av alla grejer nu på en gång ju.

I övrigt idag så har det varit lugnt.
Lite små irritationer på förmiddagen men det var bara
att svälja och gå vidare.
När jag slutat dagen så åkte jag hem, sov middag, åt middag,
for och klippte mig, bakade kaka, duschade, pratade med Maria,
packade, kollade på tv, packade ännu mer... och jaa.
Nu sitter jag här... Stressad som fan över allt..
jag har inte gjort min självutvärdering...

Ja men klippningen av håret kan jag ju kommentera..
Det blev.. sådär. Det blir nog bättre när det växer till sig och jag
har fått sova på saken. Bokstavligen faktiskt =P
Jag har så himla tjockt ocgh mycket hår, att nu när det blev så
kort så blir det som nån jävla mössa på huvudet ju!
Nästa gång ska jag fråga om hon kan tunna ur håret lite tror jag..
För det här ser ju lite mysko ut..
Tanken var a tt det skulel bli som jag har på nån bild för länge
sen... Men det blev inte så.. Inte än ;P
Men som sagt, lite sömn och nån millimeter på längden så..
Det blir nog bra .

Imorgon bär det ju av till Härnösand. Då blir det plugga som bara den...
Har massa uppgifter att beta av helst innan torsdag. Men jag fixar det.
Jag ska börja med dokumentationen och sagan. För de är viktigast.
De andra har jag en månad till på mig att göra.

Nu ska jag göra en självutvärdering och kolla över en uppgift som jag kanske
måste prata lite med Lena om imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0