Gnarpsbesök

Idag tog vi en tripp till farmor och farfar =)
Jag körde båda gångerna. Det gick ju bra.
Även fast jag känner en viss tvekan vid hur bra
mamma mådde efter att jag kört om den där stackars bilen.
Hon gillar ju verkligen inte sånt. Men det är hennes problem mer än mitt =P

Väl där så åt vi lunch och jag sov i 1½ timme, sen var det i princip hemfärd.
Hemma så blev det middag och Maria kom förbi en sväng med
ett band som hon lånat, men hon glömde få tillbaka sina papper.
Men de får hon väl ta en annan dag =)
Vi kommer ju ses igen ;P
Vi tog oss även en liten sväng runt skolan och lekparken, och sen
tillbringade vi en längre stund av tiden vid korsningen. Som förr liksom.
Självklart erbjöd kvällen Eva & Adam samt Körslaget, med Brolle min pålle
som Maria uttryckte sig.

Sen så har jag bara tagit det lugnt framför datorn. Pratat med Marre, och just
nu pratar jag med Minea. =)

Strax är det sängen som gäller. Jag ska nog göra mig i ordning nu så
jag bara kan skutta i säng precis när jag känner mig redo ;P
Som när Maria gör konstiga ljud och inte kan sluta förrän det känns bra,
så kan inte jag gå och lägga mig förrän det känns bra =P
Haha!!
Hur många har inte påstått att Lyan verkar som ett psykhem? =P

Kommentarer
Postat av: Karrouou

Lyans slutna avdelning storön! Majoriteten av de interna har perverta psykiska störningar.

2008-04-13 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0