Godmorgon

Det blir ett morgoninlägg idag.
Pappa kom hem från jobbet och kom på att jag kan ju
ta mammas bil, så hinner jag hem innan vi ska åka =)
För annars får jag fördriva så himla lång tid på stan
eller nått, och det pallar jag inte, och det skulle inte vara
säkert att jag skulle hinna hem med bussen, men med
bilen hinner jag ju garanterat. =)
Fast nu måste jag å andra sidan ut på timmervägen i
morgontrafiken. Döööö!!
Men det fixar ju jag ;)

Jag har packat lite nu på morgonen. Jag hoppas jag får
med mig allt jag behöver... Men som sagt, jag kommer ju
hem om en vecka.

Jag har även kollat igenom bilderna jag fick hem igår.
Jag har skaffat mig en favorit. En som jag tog när jag
och Peter var ute och gick för ett tag sen. Den gången vi hittade
nötallergiskolan =P
Mamma såg för övrigt bilden på Peter och tyckte han såg väldigt snäll
och lugn ut som person. =)

Nyss har jag kollat upp vad xylitol är för något. För barnen ska få
xylitoltuggummi idag när vi har genomgång av x.
Men då krävs det ju att jag kan förklara vad xylitol är för något, annars
känner jag mig ju dum =P haha!
Här barn, ni får xylitol-tuggummi, men jag har ingen aning om vad det är.
Dessutom ska ju min samordnare kolla på mig, så då är det bra att vara
förberedd.

Usch, jag är lite nervös... Beror säkert på att jag är så hispig. Har packat
in i det sista och jaa massa sånt där. Men det kommer nog gå kanon ändå.


Bilden:
Det var den här bilden jag blev mest nöjd med från framkallningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0