Helgen igen

Det blev helgen i Härnösand igen =)
Skönt att vara här. Men jag är lite trött.

Igår kväll kom vakten hit. Först hörde Maria att nån var i
köket, sen kände jag igen rösten så då kom vi springandes
båda två. Det var lite kul =D
Han skulle komma tillbaka ikväll också!

Idag har jag försökt plugga, men det går inte alls nå bra..
Men jag har verkligen försökt i alla fall.
Nu har Maria gått och duschat och sen ska vi gå ut och äta =)
Jag får se vad det blir för min del. Lövbit eller hamburgare tror jag.
För pizza är ju absolut inte min grej ;P

Solen har börjat titta fram nu också =D
Härligt!

Det är riktigt fint ute. Värsta mörka molnen, och sen solen liksom.

Broder Göteborg ringde mig förut =D
De hade vår... Det grönaste som jag ser ut genom mitt fönster är de
där gröna pinnarna i vattnet som ser till att båtarna åker rätt...
Han ska få flytta hem till sin lägenhet om typ en eller två veckor, för nu
är det torrt sen vattenskadan som blev. =)
Jag hoppas verkligen att det blir Göteborg i sommar.
Har vi tur så går det nog att lösa. Det största problemet är väl Marias
ekonomi
. Så den dödar vi ;)

Jag har fått tillbaka min studenttröja =D
Karro hittade den när hon letade efter Mickes mössa som han lyckades
tappa bort någon gång mellan att han gick in i duschen och ut ur duschen,
om jag förstod det hela rätt i alla fall =P
Jag är glad att ha tillbaka den. Fast den behöver nog en tvätt.
Den luktar Isak =P

Nu ska jag ta fram kameran och se om jag får några läskiga bilder
på vädret, till tonerna av Kom igen Lena. För jag kan det nu!
Jag kan texten =D HELT!


Bilden:
Vackert [våcket]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0