Nattning

Det här blev en bra dag. Riktigt lyckad.
Först var vi som sagt ute i 2-3 timmar och njöt av solen.
Sen gick vi in. Jag och Maria pluggade, Marre gick hem och sov.
Jag har skrivit över 2 sidor på uppgiften angående sagan.
Så det känns ju hur bra som helst. Jag har dessutom läst
lite i böckerna och refererat lite. Jag ska jobba vidare med det imorgon.
Maria har också börjat skriva, så vi är på gång... (vi är laddade, vi är tända)

Sen tog vi tag i det här med middag. Maria hade med sig lite rester
och jag tog fram en påse ur frysen. För vi orkade inte laga nått.
Efter middagen så pluggade vi lite till, och sen kollade vi en sväng
på tv, tills Maria kom på att duschen väntade på henne. Så jag pluggade
ännu lite mer =P
Sen kom Marre förbi igen och vi kollade på körslaget och härjade runt
lite allmänt. Blåste i tutor, lekte lite. Maria sov en stund så klart.
Men runt havl 12 kanske... då gick Marre hem.

Jag har även lyckats göra en Karro idag =P
Jag skulle springa efter Maria, full fart, en fot på mattan. Mattan försvann
under mig, och jag ramlade på golvet och for!
Jag gled på filten och sen låg jag där. Och jag skrattade, nå
kollosalt mycket! Sjukt kul.
Sen råkade jag även göra illa båda mina knän och ett finger.
Men det är sånt man får tåla tycker jag. Inga allvarliga skador uppkom.

Apropå Karro så har vi försökt få tag i henne hela kvällen.
Men hon har inte mobilen på. Maria sa att hon skulle ringa henne
ikväll. Men ändå har hon inte mobilen på.. Vi blir ju faktiskt lite
oroliga vad än folk tycker om det.. För det är ju faktiskt Karro.
Ket i KLM!

Nu ska jag krypa ner under täcket i min mysiga säng och sova en skvätt.
Ska upp runt 9, äta frukost och sen blir det plugga. Måste få tag i lite mer
fakta i böckerna för att kunna referera. Det här är inte tillräckligt!

Nu väntar sängen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0