Norrskenskväll

Kvällen igår blev rätt bra =)
Jag vet inte riktigt hur bra bilder det blev på vädret.
Men efter att vi varit på pizzerian och ätit så strosade
vi runt lite vid vattnet och fotade lite. Jag stod för fotograferandet
och Karro, Maria och svanarna var modellerna.
Det blev några bilder som jag är riktigt nöjd över =)
När vi kom in så kollade vi på Eva & Adam så klart ;)
"men vad äre med dig idag Adam, du har ju bara ätit tre korvar"

Sen blev det lite hoppande mellan körslaget, sing a long och det där
nya på svt. Sen ville jag absolut gå ut och leka.
Det  ville inte Karro och Maria... Så det blev till att jag satte mig vid
datorn i stället och fipplade med lite bilder på svanar och Karro och Maria.
Men runt 12 kanske, då skrev Marre så jag bjöd hit henne för att
få lite liv i stället, dessutom var det jättelänge sen jag träffade henne
och hon var på att gå ut också. =D
jag, Marre och Karro gick bort till fängelset fast på andra sidan
vägen och lekte lite ;)
Vi åkte linbana, cyklade runtrunt och åkte bil ;)
Så helt plötsligt så ser jag ett norrsken!
Första jag ser i år faktiskt.
Men sen kände vi att vi var alldeles för kall om våra små rumpor så
då gick vi hem igen och då hade även Maria vaknat. För hon hade
sovit i princip hela kvällen.
Maria satt ute i köket och drack te och vi andra tre satt inne på
Karros rum och gjorde inte så mycket. Jag höll på att somna på Karros säng.
Så sen blev det stört hopp i säng på en gång!

Idag så ska jag plugga. Jag ska försöka lägga upp en plan.
Jag har ett analyspapper som jag ska förklara lite för mig själv så
att jag kan visa Lena och berätta exakt vad allt handlar om imorgon.
Samt att jag ska läsa lite Snövit och abc-bok.

Självklart så är det ju söndag idag, och söndag innebär något speciellt för
Maria. Nämligen:
"Jag vill baka nått...."
Så vi får väl se vad det blir.
Maria röstar på långpanna, Karro röstar på syltkakor, jag röstar på
något vi kan baka-och-äta-inom-en-timme efteråt typ.


Bilden:
Två svanar vid en brygga i vattnet.
Maria blev rädd för dem
"Titta nu attackerar de för vi sitter på deras skitbrygga!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0