Ny solig dag

Så var det ny dag. Maria kom och knackade på halv 10.
Då gick vi och åt frukost och nu sitter jag här och försöker
plugga. Jag har kört fast lite...
Jag har svarat på nästan alla frågeställningar, så nu måste jag
få ihop alla svar till en flytande och sammanhängande text,
och där kommer problemet in.För nu måste jag klippa och klistra
en massa, och det blir bara konstigt.
För alla stycken är inte anpassade efter varandra, så vissa
saker blir konstigt i tid, och jag måste splittra vissa stycken helt...
Det är klurigt det här.

Tanken är i alla fall att vi ska plugga fram till ungefär 1, sen ska vi
gå ut och sätta oss i solen på stan och njuta av vårvädret.
För då är vi värd att göra det om vi har pluggat bra.
Sen så får vi väl försöka plugga ännu lite mer när vi kommer in
så vi är värd att få baka något gott ikväll.

Jag tror för övrigt att jag har fått bort de flesta blomflugorna från mitt
rum nu, så det känns i alla fall skönt. Hur de har försvunnit har jag ingen
aning om, för det ligger inga flugor i mina mördarmuggar...
Vissa kanske har flugit ut, och sen har jag säkert svalt nån stackare
på natten. Mums!

Nu ska jag försöka plugga igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0