Plask plask

Jag har nyss varit ner och postat brevet till polisen.
När jag gick så fick jag ett mms, från Karro =D
En otroligt charmig bild på henne och Isak, i solen på innergården.
Jag saknar dem, det kan jag absolut inte neka till.
Vi får väl se när jag åker upp nästa gång..
Till helgen?

"I had to leave you and go away
but I think about you everyday
and in the morning and the afternoon
I wish that I could see you soon"

Jag tog även en tripp upp till den där lilla stenkullegrejen som finns
ovanför travbanan. Det är fint där, eller jaa... Man ser travbanan..
Men det är mysigt att sitta där på stenarna i alla fall =)

Nu ska jag snart se på tv med mamma och äta fruktsallad.
En fördel med att vara hemma. Jag kan äta både fruktsallad, paprika
och keso utan att få ångest över min ekonomi ;)
Jag får dessutom vaniljvisp till fruktsalladen precis när jag vill.

Jag ska försöka ta tag i promenaderna nu och antingen gå
ner till stan eller gå på lunchen varje dag. Med tanke på att jag har
en timmes lunchrast så har jag ju tid på mig att gå ut och gå om jag vill.
Bara det att jag inte vet vart jag kan gå... Eniro?


Bilden:
Vårsol från uteplatsen.


Kommentarer
Postat av: Karoline

mm visst var bilden otroligt charmig jag är riktigt stolt över den ;) haha jag har också varit ute och gått idag 2 timar irrade jag omkring i härnösand och hur jag än gick hamnade jag på samma jäkla väg, det måste va omöjligt att komma vilse här!

2008-04-01 @ 21:35:20
Postat av: Karoline

mm visst var bilden otroligt charmig jag är riktigt stolt över den ;) haha jag har också varit ute och gått idag 2 timar irrade jag omkring i härnösand och hur jag än gick hamnade jag på samma jäkla väg, det måste va omöjligt att komma vilse här!

2008-04-01 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0