Plugga och tvätta

Jag vaknade tiiiidigt imorse!
Först var jag klarvaken klockan 6, gick ut i köket och
såg att någon hade lämnat tvn på.
Sen gick jag in och la mig igen och lyckades somna om faktiskt.
Så sov jag till 8, då var jag sådär vaken igen, så jag tänkte
att det nog var dags att kliva upp.
Så hopp in i duschen, och sen gick jag ut i köket för att äta
frukost, men jag var inte speciellt hungrig så jag kollade lite på
tv. Så plötsligt hör jag det så välbekanta ljudet från någon som slår
in en dörr
och tänker att "snart kommer nog Isak gåendes"
Japp! Jag hade rätt, och ja, det var han som slog in Marias dörr.
Innan han gick iväg till skolan så hörde jag hur han slog in dörren
en gång till, och ett tag senare kom Maria ut i köket för att äta frukost.

Så nu hoppas väl i alla fall mamma på att jag ska skriva att jag suttit
här hela dagen och pluggat röven av mig och snart är klar. Där har
hon tyvärr fel. Jag har knappt pluggat alls. Jag har läst lite och hittat
en del bra grejer, och jag har skrivit lite mer på sagan. Men nu ska jag
packa ryggsäcken. Då kom ett problem.
Det står på papperet att "ryggsäcken" lämnas in vid redovisningstillfället.
Jag hade ju tänkt att jag tills vidare skulle kunna stoppa ner lite bilder jag framkallt.
Eftersom jag inte har så mycket grejer här uppe så får jag ju ta det jag har...
Men om den ska lämnas in så går det ju inte =/
Så jag plingade iväg ett mail till läraren som ska hålla i redovisningen så
hoppas jag på ett svar snarast.
Tills vidare så packar jag den ändå...

Jag har även tagit tag i det här med tvätt.
Så nu är torkskåpet överfullt med tvätt.

Jag tog mig även en tur upp till ICA förut för att köpa frukt. Jag passade
 på att ta sällskap med Karro när hon skulle upp på skolan =)
Så nu har jag jättegoda äpplen =D

Nu ska jag leta saker att stoppa ner i ryggsäcken...


Bild:
Ännu en molnbild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0