Segt

Det går jättesegt med att plugga.
Jag kom lite framåt förut. Texten krympte ihop till bara två sidor.
Men det är ju sånt jag fick räkna med helt enkelt.
Nu har jag noll inspiration kvar... Börjar bli trött och seg.

Jag och Maria var ut en sväng förut. Träffade vakten och satt i solen.
Sen tog vi en sväng till Lidl och köpte lite mat.
Bandspagetti och creme fraiche =P
Det ska ingå i dagens middag, pasta och bacon. =)

Det är inte fullt lika soligt idag som igår, men det var ändå
skönt att sitta ute i solen ett tag förut.
Vi behöver få den energi det ger att vara ute. Jag hoppas verkligen
att vädret håller i sig så att vi är ute lite mer. =)
Dock så får det så lov att sluta innebära att vi äter glass bara för
att det är finväder.

Nu funderar jag på att lägga mig i sängen och leta efter något bra
i böckerna att använda mig av till mina uppgifter.
Jag kanske kan hitta något bra i alla fall.
Om inte till just den här uppgiften, så till en annan =)


Bilden:
En bild jag tog sist jag var i Härna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0