Sista dagen, Härnösand och sol

Igår var det sista dagen på min vfu.
Det kändes lite sorgligt faktiskt. Trodde inte det skulle
göra det... På morgonen höll jag i bokstavsgenomgången
och min samordnare kom och kollade på mig och vi pratade
lite grann rent allmänt. Efter lunch bjöd jag på fika. Barnen
blev jätteglada =D

Sen skulle vi säga hejdå, och ett barn började gråta =(
Då blev jag också helt tårögd.. Nog för att jag tror att hon
grät mycket för att få lite uppmärksamhet, men det kan jag
väl unna henne såhär sista dagen liksom =P
Jag fick även en present =D
Något ingen lärare klarar sig utan, en guldpenna =)

Sen hade jag utvärdering med Lena, jag fick jättebra omdöme.
Fullt på alla utom en, och det handlade om att jag skulle ha kunna
haft bättre ämnesdidaktiska kunskaper..

Sen tog jag bilen hem, och vi packade in allt i den andra bilen, för
att sedan åka ner till Maria, hämta alla hennes saker och sedan
åka upp till Härnösand. =)
Så vi kom upp ganska tidigt. Men självklart så hade Karro och Isak
redan åkt iväg till Hede, så vi fick inte träffa dem...

Kvällen spenderade jag och Maria genom att äta god middag och
kolla på tv på mitt rum. =)
Maria somnade på min säng och jag i fotöljen, men det gör inget =)


Idag vaknade jag halv 8 och var jättepigg, men hade ingen lust att
kliva upp så tidigt, så jag tvingade mig själv att somna om, och det
lyckades väldigt bra.
Runt 10 klev jag upp och duschade, sen hämtade jag Maria och vi
åt frukost, gjorde oss i ordning för att gå ut i solen och plugga.
Men då hörde Marre av sig, så vi tog en glass... och tårta... och pommes!
Haha!!
Tydligen så bjöd Härnösand på tårta och kaffe idag för att hålla folk kvar
i stan. För i Härnösand får man tårta, men i Birsta får man bara trängas
i en massa köer hela tiden =P

Vi traskade runt på stan och satt i solen, hade det allmänt trevligt bara =)
Men nu började det bli kallt, så vi gick hem och skulle vila/plugga ett tag.
Så får vi väl se vad som händer till kvällen.
Jag blev väldigt trött. Men jag borde inte sova... Vi får väl se ;)
Maria
skulle komma bort hit när hon kollat upp lite grejer.


Bild:
Äntligen bild till inlägget.
En blomma, hemma i Sundsvall. =P


Kommentarer
Postat av: Frida

Så fin bild. Men det är vita sånadär prickar i den också.. :/

2008-04-19 @ 15:58:50
URL: http://www.frajdoo.blogg.se
Postat av: Linn

Ja, jag såg det förut. Men jag pallade inte fixa det just då =P
Får göra det sen när jag pallar logga in ;P

2008-04-19 @ 19:35:17
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0