Stativ <3

Jag har köpt stativ till min kamera idag =D
Kääääärleeeek! <3

Helt plötsligt kan jag fota motiv jag bara kunnat drömma om
att kunna fota snyggt förut. Typ alla blommor inne, det är ju
hopplöst i det här vädret. Men inte nu längre. =D
Jag är så glaaad!

Nyss har jag och mamma stått och lagat mat till Härnösand.
Först blev det kalopps som jag ska ta med mig upp.
Sen tyckte jag att vi lika gärna kunde steka köttfärsen och
göra köttfärssåsen till middagen så den är klar.
Dessutom har vi frusit in 3 påsar köttfärs som jag ska få med
mig upp, och en helvetes massa kassler.
Även fast vi snart ätit oss less på det, så kan vi ju ha
några förpackningar för nödsituationer. =)
Vad mer?
Jo, Maria sa igår att hon hade köpt falukorv.
Det börjar kännas som vanligt nu igen. Att så fort vi handlar mat
så kretsar allt kring vad som kan behövas i Härnösand, för att minska
våra matkostnader så mycket vi kan. =D

För på fredag smäller det. Då är vår vfu slut och vi åker direkt upp
till Härnösand med mamma och pappa. Så ska vi bära grejer.
Usch vad vi ska bära grejer, och sen ska vi väl storhandla med bilen också.

Nu ska jag gå och duscha bort sekoset från mitt hår, och sen ska jag
fortsätta gå in mina skor, och fota en massa =D

Måste bara kopiera in Karros kommentar till föregående inlägg:

"Lyans slutna avdelning storön!
Majoriteten av de interna har perverta psykiska störningar."
Jag kan bara instämma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0