Trött

Vårvädret håller i sig. Verkligen.
Det verkar dock inte mitt bloggande göra.
Det var evigheter sen jag uppdaterade känns det som.

Jag kom i alla fall tillbaka till Härnösand i söndags,
efter att ha firat Farfar som fyller 85 idag om jag inte minns fel.
Nästan direkt när jag kommit upp så åkte jag tillbaka en sväng. =P

Igår så hade vi lite skola och jag och Maria pluggade lite matte.
Det gick rätt bra faktiskt.
Jag städade mitt rum lite också.
Plockade ihop grejer bara, dammsuga gör jag en annan dag.

Idag så har jag och Maria tagit oss en sväng till Coop
för att handla en massa mat, så nu ska vi väl klara oss ett tag.
Efter det så kokade vi korv och åt korv med bröd och sen tog vi en
tripp på stan och satte oss på trappen utanför Nordea.
Sen gick vi hem och sov en stund.
Det blev nog två timmars sömn faktiskt och sen en dusch.
Välbehövlig.
Jag: Jag måste duscha! Mitt hår ser ut som hej kom och hjälp mig jag har panik!
Maria: Va? Mitt hår kom och hjälp mig jag har klamydia?

Nu har jag bara suttit och redigerat lite bilder.
En på pappa och farfar, en på farmor och farfar och en på mig själv ;P
Och nu skulle jag behöva rensa min mail.
Det bara rasar in en massa reklam..

Ikväll får vi väl se vad som händer, det är ju i princip redan kväll och
just nu händer ju inte ett skit.
Funderar på att platta luggen i alla fall =P
Äta ett äpple och lite glass också...

Bilden:
En på mig själv för en gångs skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0