Uppe med tuppen

Usch!
Jag är verkligen uppe med tuppen.
Förstår det inte ens själv.
Vaknade före 9 av mig själv... Helt sjukt.
Jag kan inte somna om heller.
Men jag funderar starkt på att ta något litet att äta. 
Fast jag vet inte riktigt vad.
Är inte riktigt sugen på nått, men det är väl bra att
få i sig lite mat =)

Det här betyder ju att jag kommer ha gott om tid på mig
innan jag ska till bussen. Värre blir det väl med Maria...

Jag ska i alla fall börja packa ihop småsaker lite lugnt och
sansat nu så jag slipper stressa. Sen får vi se om jag tar
en tripp till Hemköp.

RIngde mamma nyss också. Men hon hade inte mobilen på.
Får väl testa lite senare.. Det är ju rätt tidigt än så länge.

Gårdagen blev ändå helt okej efter alla omständigheter må jag säga.
Även om jag kan börja fundera över vissa grejer... typ kors i taket.. =P
Men då är ju det förevigat också. Inget vi glömmer i första taget.

Nu ska jag ta friska tag och lägga ner lite pryttlar i ryggsäcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0