Beslutsångest

Ja, den härjar fritt i dessa dagar. Men jag kan inget göra åt
den i nuläget, utan i stället får jag börja fundera på vad jag ska
packa för en marknadshelg hos sina rötter.

Jag förde en liten dialog med mig själv kring detta när jag stod
och lagade mat nyss
Jag 1: Bekväma skor!
Jag 2: Men.. tänk om jag vill ha de andra då?
Jag 1: Då blir det som på Pride, det vet du!
Jag 2: Nej det blir det aldrig, för jag blir aldrig en
sexull norm på en sån där marknad.
Jag 1: Och vad har det att göra med dina fötter... ? Näe just det.

Nej, jag har inte flera personligheter, jag lider inte av några erkända
psykiska störningar, men jag kan föra en dialog med mina olika
sidor. Inget konstigt i det.

Jag har nyss ätit middag, det fick bli Korv Stroganoff igen..
Hade inte fantasi till något annat, men det blev inge bättre.
Möjligen mer smak, men den var fortfarande mjölig. Vad gör jag för fel?
Jag tänkte ta till uteslutningsmetoden och inte använda keldas matlagningsgrädde
nästa gång jag lagar samma mat. Även fast den var billigast...

Nu ska jag ta mina olika sidor av mig själv och diskutera vad jag ska
packa ner, antagligen blir det allt det där vanliga =P
Jag borde sätta upp en standardlista på insidan av min garderob.

Och som en liten notis till Maria så har jag inte några planer alls på att
avslöja varför vi valde just den filmen just den gång. Inte ens i min
vildaste fantasi. Vissa saker finns till för att bara finnas till i minnen.

Dansbandskväll och pratgubben: Såhär minns då jag gärna *manligt namn på artisten i fråga*
Låten börjar: Kyss, kyss, kyss mig hårt!
Jag vet inte om det är jag som är för insyltad sen Pride, men känns
inte det där ganska bögigt?
Maria, du som har koll på honom, han har fru och säkert barn, eller hur?
Hur smart är det då att komma ut i radio kan man ju undra... ?

Kommentarer
Postat av: Minea

"jag blir aldrig en sexuell norm på en sådan marknad."



HAHAHA. så jävla kul.

2008-08-14 @ 21:52:55
Postat av: Linn

Haha ja nu när jag tänker efter så var det kanske lite kul ;P

Men det är med stor sorg som jag kommer ta på mig samma kläder som under pride, sminka mig på samma sätt, vara lika glad, men inte slänga en dog tag över huvudet. Fast å andra sidan har jag en flickvän att hålla i handen nu...

2008-08-14 @ 22:12:20
URL: http://linnslins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0