Det här med att hålla lågan uppe

Poff sa det så rann all koncentration och all energi ur mig.
Jag orkar inte skriva ett ord till om det sociokulturella, inte
läsa ett ord till i boken. Men jag har ju gjort en del i alla fall.
Kanske att jag hinner lite mer senare idag.
Marias penna glöder för tillfället, så det är nog bäst hon får
fortsätta så ett tag till så roar jag mig bäst jag vill under tiden.
Vi ska väl gå igenom lite lappar och vad vi kommit fram till
innan vi går härifrån. Det känns som att vi har kommit fram
till en hel del, i alla fall Maria =P
Men då får vi väl vara lite sociokulturella och lära av varandra osv.

Måste sätta den här tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0