Storstädning

Idag tog jag tag i mitt liv lite. Hade tvättid och passade
på att städa också.
Har städat hela köket, dammsugit, torkat golv, gjort ren
Lisens bur, torkat alla köksskåpsluckor, satt upp termometern,
gjort ren ugnen och spisen och just nu går diskmaskinen för fullt.
Själv är jag galet hungrig och vet inte ens vad jag ska äta för
middag idag.. Något hittar jag väl alltid i frysen.
Men först ska jag ta tag i rummet.
Där har jag bara dammsugit och flyttat på datorbordet, satt in
viktiga papper i pärmen och plockat undan lite på bordet.
Just nu så ska jag torka golvet här inne så att det är gjort.

Sen blir det nog en välförtjänt paus och en dusch.
För då är allt det jobbiga gjort =P
Ska försöka flytta på bokhyllan nån dag också. Men antingen
så måste jag tömma den, eller så måste man vara två...

Nu ska jag fortsätta innan vattnet kallnar och jag tappar lusten. =P

Kommentarer
Postat av: Klas - Göran´s Älskling

åhh du verkar vara en hejjare på städning när du sätter den sidan till, du kan ju få hjälpa mig att städa ur lyan ;)

2008-08-12 @ 00:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0