Det kan gå framåt också

Jo se på fan.
Jag var tvungen att logga in på banken nyss
bara för att få det stora nöjet att se hur mitt saldo
höjts med ett bidrag från csn. ;)
Underbart.

Igår kollade jag in på ladok säkert 4 gånger bara
för att få se hur det står 45hp på summan.
Så länge som jag bara har haft 22 hp, och nu har
jag 45. Snart 60 ;)

Nu ska jag göra mig i ordning, få någon form av
kontroll på håret, äta lite till och sen har jag skola 13:15.
Men det är ju bara två timmar, så det ska väl gå bra tycker jag.
Om jag hinner kanske jag går förbi min VFU med boken
som jag har haft alldeles för länge nu... Börjar ju nästan bli
lite pinsamt att jag har kvar den fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0