God Jul

Så var det julafton.

Imorse väckte mamma mig och jag fick paket i julstrumpan
och så hade hon med sig Lisen in, så hon fick ligga i sängen med
mig ett tag. Goseninen!

Efter frukost och sånt så begav vi oss till mormor en stund och
fikade lite, och nu är vi hemma och väntar på att Kalle ska börja.
Efter Kalle blir det julbord och sen paketöppning och sen är det över ;)
Det är ju bara vi tre på jul, och Lisen då så klart.

Jag har kämpat hårt för att få en bild på Lisen, och jag tror faktiskt
att jag har lyckats få nån bild i alla fall.. =)


Bilder:
I vanliga fall så sitter inte Lisen med mig  vid datorn,
men det  var ett desperat försök från min sida att
få en bild på lilltrollet.
Jag tycker att hon ser ut lite som hon gjorde när hon
var pyttisliten och nyhemtagen.




Nog ser hon lite butter ut tycker jag.
Hon har precis fått lite morot och tuggar fortfarande
tror jag. Eller så är hon sur över kamerablixten.



Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Aw söt lisen är :)

Hoppas du hade en bra jul.

2008-12-26 @ 00:10:07
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0