Onsdag

Jag har  börjat tappa dagarna. Jag känner mig mest
sjuk och förvirrad, så dagarna blir väl mindre betydelsefulla.
Hostan och snuvan håller i sig.
Jag fick hostmedicin av läkaren, och det  var en intressant
historia.. Jag blir helt utslagen av den, visserligen när jag sover.
Men då är jag så trött när jag vaknar mitt i natten, att jag inte
orkar kolla upp, knappt dricka vatten.
Jag hoppas jag håller mig vaken på lektionen.

Jag ska faktiskt göra mig i ordning strax och gå iväg, för jag
orkar inte stressa, och dessutom har jag planer på att gå
förbi ica på väg till skolan. Skaffa något att dricka och kanske
något att äta, en frukt eller nötter kanske.

Resten av veckan så ska jag plugga en massa matte, jag har
fått låna en mattebok av Marre, så nu hoppas jag att det ska gå
riktigt bra ;)
Det är samma bok som läraren har tagit uppgifter ifrån. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0