Ajdå

Det har inte blivit mycket pluggat idag.
Jag är så himla trött, och inte har jag vilat nått heller
som jag sa att jag skulle, och nu börjar det bli lite sent för det...
Men det måste nog bli en halvtimme ändå.
Det går ändå så lätt med maten sen.
Fiskpinnar och potatis, fast Maria och Karro vill ha
potatismos, så det får de fixa själva.
Jag är sämst på pulvermos, jag är van vid riktigt mos.
Skare va så skare va!

Isak tyckte vi skulle dra ihop fest här ikväll, men
det blev inte så =(
Det är ju ingen som kan idag, det är ju alla hjärtans dag
så alla ska ju vara gulliga med varandra, inte festa.
Men men...

Jag var ner och kollade posten förut i alla fall.
Hade fått alla hjärtans dag-kort av mamma
med två trisslotter.
Och se på fan!
Jag blev faktiskt rik =D
50 kronor
på den ena lotten.

Jag har laddat ner nytt winamp också, för att se om det
krånglar mindre än vad media player gör...
Vi får väl se hur det går...

Tvätten är klar nu i alla fall.
Den måste bara vikas och sånt där jobbigt..
Det får jag göra senare, även fast det är bäst
att göra det på en gång, då slipper man stryka ;)

Jag slängde mig på golvet och fotade förut också.
Zoo-klubbor och en penna ;)
Precis som förr i tiden liksom, fast med en bättre kamera ♥

Justja!
Maria fick ett alla hjärtans dag-kort hon med.
Från Micke!
Jättefint var det. Med två dikter och hjärtan och grejer.



Bilden:
Resultatet av fotograferingen på golvet förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0