Allmänt

Allmänt trött och less idag.
Måste läsa klart tills imorgon,
skulle vilja städa i köket och korridoren, på riktigt liksom.
Men det kommer jag inte hinna, åsså ska vi
göra mat också. Om jag orkar bry mig ens.
Vi har i princip inga pengar kvar, och ingen
bryr sig i det, utan bara fortsätter handla.

Men sånt är livet, allt funkar inte jämt.

Jag har i alla fall plockat undan tvätten nu,
och jag har kanske 20 sidor kvar att läsa,
sen ska jag gå upp till Marre en sväng är
tanken, och när jag ska äta, ja det tar vi när
jag blir hungrig =P

Åt ju mat inatt, så det går som ingen nöd på
mig egentligen, och jag har ju ätit frukost =)

Nu ska jag plöja igenom de sista sidorna, och sen gå iväg.


Bilden:
Tagen hemma för ett tag sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0