Älska pannkakan

Det blev en trög lektion idag. Vi pratade om språkligmedvetenhet
och lite om uppgifterna under vår vfu som vi ska ha. Men det var ju
lite kul eftersom jag hade chans att hänga med lite mer eftersom jag
läst en del som språklig medvetenhet redan =)
När vi slutade så skulle vi ha studiegruppsmöte, men först
blev det lunch, och sen satt vi på mitt rum och försökte planera
lite, jag tror att vi har lite mer koll nu faktiskt.

Sen så kollade vi på klipp från melodifestivalen.
Fy fan vad jag skrattade åt Christina!
Vi satt och skrek ut vår diskussion om hur vida Björn Gustavsson
skulle vara bög eller inte, jag sa tvärt nej och hon sa absolut ja!
Sjukt jävla roligt. Särskilt när hon ställer sig upp och dansar som
honom, då höll jag på att bryta ihop totalt. =P

Sen så har vi även gått igenom alla kvitton, det är något som
inte stämmer, men jag vet inte vad, ingen vet vad...
Men det får väl vara så den här gången då.
På måndag ska vi ta ut 500 kr var och lägga i kassan och sen så
får vi se hur vi gör med de andra 250 kronorna.
Efter det tog vi en tur till Lidl och köpte ägg, grädde och mjölk samt
rutbröd. Jag skulle ha soppåsar också, men det finns inte, så mamma
får hemskt gärna sponsra mig med en förpackning soppåsar. ;)

Till middag blev det pannkakor med grädde och sylt =)
Mumsigt värre.
Dock är det jag som har disken idag, så jag ska gå ut och ta hand
om den strax, sen ska jag klä på mig och gå ut och gå med Karro och Peter.
Karro vill gå till stranden, men jag anser att det är lite för mörkt, så vi får väl se.

Dessutom skulle jag vilja hinna läsa lite i nån bok också, men det får vi se
om jag hinner. Om inte annat så blir det ju till att läsa Fem söker en skatt inatt.
Gokart!!!

Justja, jag hittade en liten artikel idag i Metro:
"homosexuell jordbävning"
Det handlade om att det var nått land där de skyllde jordbävningarna
på de homosexuella, och att de hade övernaturliga krafter eller nått.
Jag tyckte det var lite roligt i alla fall, så jag rev ut den och satt upp
på toadörren XD

Nä, nu ska jag ta rätt på disken och sen ut och gå!


Bilden:
Konstverk á la Karoline ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0