Antik?



Jag har en känsla av att dessa snart får ett antikvärde ;)
Jag tillägnar nog bilden till pappa :P

Tydligen så har Micke och Isak tröttnat nu på att det ser ut som det gör.
Isak: Vet du vad jag ska börja med, som alla andra har börjat med?
Jag: Bli nyttig?
Isak: Näe, bara skita i allt och lämna allt framme, och Micke
stöttar mig i det här.
Jag: Jo det tror jag de...

Så nu har de lämnat tallrikarna framme sen de åt lunch.
Snart börjar jag också göra så.
Igår gjorde jag jättefint på hela diskbänken och jag torkade ur
kastrullskåpet och kaklet och spisen och allt. Det var verkligen rent!
Imorse när jag kom ut i köket och skulle äta frukost såg det ut
som ett bombnedslag överallt igen.
Det stod en rödbetsburk på bordet, som det var spillt ifrån så det där
sövvlet som rödbetorna ligger i var intorkat på bordet, och diskbänken
såg ut som att den inte blivit rengjord på minst en vecka!
Det var den tacksamheten för att jag städade igår...

För övrigt så köp inte Eldorados diskmaskinstabletter.
Vi har dem nu, och de löses inte alltid upp när man diskar så
vi måste diska allt igen, eller så förstår inte vissa att det måste
diskas igen, så då läggs allt på plats i skåp och lådor
fast att det är skitigt fortfarande..
Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0