Förlust



Jag sitter och letar efter lite gamla bilder som jag kanske har
lyckats få igen från Frida efter att externa hårddisken dog,
men jag hittar inte det jag vill ha. =(
Så jag tröstar mig lite smått med blommor ;)
Det får duga tills vidare.

Jag var i alla fall duktig och vaknade halv 9 imorse, sov
vidare till halv 10, sen klev jag upp och började fippla
med bloggen, vilket jag gjort hela dagen, men jag
blir inte nöjd...

Nu ska jag gå ut till köket och sätta mig och skriva lite
läslogg till "matematik som språk".
Vill försöka bli klar med den boken idag...
Malin vill dessutom låna böcker av mig och Maria
för hon får inte sina böcker förrän på fredag, om
ens det, så jag ska se vad vi kan göra.
Då är det ju bra om jag har läst klart en bok i alla fall.
Den är ju lättläst och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0