Fruktsallad

Jag gick med Isak Hemköp förut och köpte oss lite frukt
och gjorde fruktsallad som vi nyss har ätit =)
Gottigotti.

Jag och Karro kollade på Outsiders förut och kom in på att prata
om en del privata saker, så ligger vi där på golvet och pratar med
täcket över huvudet.. Så säger Karro:
"Men det här ska ju inte vara så svårt att prata om.... har jag hört"
Hon är rolig ibland hon =P

Till middag  blev det pärbullar och bacon, och jag var duktig förut.
Jag har räknat ut nästan alla tal i häftet Nödvändiga kunskaper
som vi har fått på matten, det gick jättebra, men några uppgifter
var lite väl svåra tycker jag faktiskt, men jag klarade mig dugligt. =)
Det var kul att få räkna igen tycker jag.

Snart ska jag, Karro och Isak kolla på Andra avenyn. Det har blivit
lite som en vana att vi kollar på alla avsnitt tillsammans här inne =)

Och för att lugna Frida så var det Isak som skrev på min msn förut,
inte jag.

Bilden:
Helt okej vy över en del av Härnösand


Kommentarer
Postat av: Frida

Okej. Då vet jag. Men var han tvungen att vara så himla otrevlig? :(

2008-02-18 @ 22:20:13
URL: http://www.frajdoo.blogg.se
Postat av: Linn

men han sa ju inget elakt. Han bara jävlades lite..

2008-02-19 @ 08:56:43
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0