Godmorgon

Ujuj vad jag inte har koll känner jag. Jag hade ingen koll alls
mobilen igår, jag hittade den i jackfickan nyss och hade
tre nya sms... Och jag ska ju åka hem idag också.. Jag har inte
ens tänkt tanken att packa. Men jag ska åka snart i alla fall.
Packa, äta och åka. Så kanske jag hinner göra något hemma
idag också, och jag måste sätta mig ner och tänka över det här med
vfu-besöket imorgon. Vad jag har för frågor i alla fall.
Någon som har tips på bra frågor att ställa..
Förutom tider, om vi kan samåka och hur lunchen fungerar..

I övrigt så brukar jag ju kunna prata på och hitta saker att säga
ändå, för hon verkade ju så trevlig på telefon, jag ser faktiskt
fram emot att få åka dit och träffa både henne och barnen =D

Vi kollade i alla fall på Andra Avenyn, sen somnade jag och Isak
och Karro krånglade sig därifrån =P
Så nu är jag ändå rätt utvilad, fast jag somnade med linserna i,
det är väl kanske inte det smartaste som jag har gjort i mina dagar.
Jag ser ju inget nu, det är ju suddigt och jobbigt, men det brukar gå över.

Jag trodde jag skulle få nya linser snart, men det är ju 3 månader kvar innan
de är slut, så det är ju inte som att det råder någon vidare panik direkt.
Och jag  vill ju vänta in i det sista så jag får så aktuella nya linser som möjligt.

Näe, om jag ska ta mig hem någon gång så är det nog bäst
att jag börjar fundera på att packa och vad jag ska ha på mig imorgon.
Ja vad tusan ska jag ha på mig... Vill ju ge ett bra intryck liksom, men ändå
tänka på att barnen bara går i första klass... De är 7 år, vissa kanske
redan är 8... Hmm..
Jag är rätt sugen på min långa svarta tröja med grårandiga linnet under...
Jag ska öppna garderoben och ta en ordentlig undersökning nu på en gång.
Bara få igång lite musik. =)


Bilden:
Färger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0