Godnatt

Det blev en lugn och skönt kväll ikväll =)
Gick upp till Marre en timme typ, sen gick vi
ner hit och la oss i soffan och sov/kollade på tv.
Är så sjukt trött, förstår verkligen inte hur det går till,
men jag har halvsovit hela kvällen och frusit också...
Jag brukar inte frysa här, men ikväll har jag gjort det.
Men nu är jag jättevarm i stället... hmmm

Har öppnat fönstret så jag ska få in lite frisk luft.

Imorgon blir det till att stiga upp i tid och göra nytta tror jag visst.

► Se över tvätten (tvätta handdukar?)

► Plocka i ordning på rummet

► Läsa ut Matematik som språk och göra tillhörande läslogg

► Gå upp på bibblan och boka ett dagslån på Bra matematik för alla

Om jag hinner/har lust, ta en promenad
Köpa frukt! (ett måste)


Nu bjuder jag på utsikten och säger Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0