Kaffel?

Jag har nyss ätit lunch, med två av våra utbytingar.
De har jättesvårt för våra ljud.
Tjejen kan inte säga gaffel, det blir kaffel.
Men k och g är ju ganska nära varandra om man
ljudar och testar... Så det är väl förståeligt.
De har jättesvårt för sje-ljud också.
Det låter som att tysken harklar sig när han ska säga sked. ;P

Det blev i alla fall ett halvt nudelpaket och korv till lunch.
Det var länge sen jag åt nudlar så det gick väl ner
ovanligt bra faktiskt.

Nu måste jag lägga mig och läsa igen.
Det är inte så många sidor.
Jag vill helst ha klarat av det inom två timmar.

Åh, älskade grannar
Isak: Hej, jag skulle vilja fråga dig om en sak..
Jag: jaha...
Isak: Det här *stoppar in sina iskalla händerna innanför tröjan*

Nä, dags att vara social ett tag, sen plugga.

Bilden:
Mindre charmig bild, simhallen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0