Klotter?

Som sagt så blev det lite sent igår kväll, men jag tog mig upp
till ungefär halv 11. Då gick jag ut till köket och sällskapade Maria
som höll på att göra frukost och fika som hon tog med till bibblan.
Hon hade varit vaken sen 8 typ.. Malin hade skickat sms hela morgonen,
stackars Maria som ville sova =P

Jag gick iväg på lite jakt förut efter våra stora glas. Innan jul så
köpte jag, Maria och Karro tre stora glas, och 12 små från Ikea.
Vi ställde ut våra tre stora, och vi har fått haft dem i fred hela tiden.
De har inte försvunnit från köket, men nu i veckan så har de försvunnit
allihopa. Igår hade vi inte ett enda.
Så imorse gick jag på jakt i snuskköket där jag hittade ett av glasen
samt två andra glas som hör till vårat kök. Så jag diskade vårat stora
glas och satte svart tejp i botten på det så att vi kan säga att det
är vårat glas om någon tar det, och nu har vi inte glasen i samma skåp
som alla andra glas, utan i vårat eget skåp, där kanske inte folk letar.
Dessutom så är ju typ alla anrda av våra glas också borta, samt tallrikar
och bestick. Till och med besticken som Isak har tagit hit försvinner..
Blir så jävla less på att folk ska gå och ta. Okej, glas går sönder, men
bestick går inte sönder.

Strax efter 11 så gick Maria och Malin upp på bibblan, och sen dess har jag
bara suttit här och kollat igenom lite av bilderna som jag tog igår och
redigerat en del av dem.

Jag skulle ju vilja ut och gå idag med, men det är inte så jätteroligt väder
ute. Det verkar vara varmt men det ser ut att blåsa och solen är inte framme.
Så jag sitter bara här och lyssnar på lite Härnösansmusik och tänker att
jag borde plugga.
Ska väl lura hit Peter om ett tag så kan vi gå igenom våra delar av Technichus,
och även kolla igenom de andras räknesätt så att vi har koll på dem. Jag
har för mig att det var jag som skulle stötta upp Peter med babylonierna
eftersom den var så svår..

Nä nu ska jag få på mig vettiga kläder och sånt där, så kommer Peter hit
sen och vi ska vara duktiga studenter.


Bilden:
Eftersom uppskatta är mitt nya ord så uppskattar jag sånt här klotter(?) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0