Prommis

Skrev det här igårkväll, men det blev nå knas så jag kunde inte publicera


Vi tog en långpromenad, vi hamnade ända uppe i slalombacken =)
Det var tävlingar där för småttingar, men där fick jag inte stanna och
kolla... Peter och Karro tyckte jag såg ut som en pedofil när jag stog
och kollade på barnen som åkte och hade en klubbpinne i munnen.
Sickna enar ;P

När vi skulle gå tillbaka så ville jag upptäcka nya stigar och hoppas att
mitt lokasinne skulle leda mig dit jag ville (vilket det gjorde också) men
Peter och Karro var inte alls inne på samma bana. Så jag ringde mamma
en sväng och sa att vi var ute på äventyr, och sen försökte jag ringa Stefan
men han svarade inte... Kanske borde kolla nu om han har ringt upp =)
Nope, inget missat samtal. Han ringer väl när han har tid, det brukar
han alltid göra nämligen.

I alla fall så kom jag ju som sagt rätt och jag hittade igen Karro
och Peter och vi gick hemåt. Hela trippen tog oss nästan 2 timmar.
Med en stunds stillastående prat så tog det oss 1 timme och 45
minuter
att ta oss från dörr tillbaka till dörr. =)
Det känns ju faktiskt riktigt bra att vi var ute så länge.

Nu är jag nyduschad så jag slipper det imorgon.
Snart ska jag väl dra mig ut i köket och jaa.. kolla på tv eller nått.
Jag börjar bli trött dessutom, men men, det är ju sånt som händer.
Somnar jag så somnar jag helt enkelt...
Fast jag kan ju inte sova med sängen sådär...
Näe, det får bli till att städa när jag skrivit klart.

När vi gick upp för backarna och halkade och svettades och till
sist var framme vid slalombacken så kom jag att tänka otroligt
mycket på Åre. Minnas tillbaka. Det kändes verkligen som när
vi jobbade på New Generation, när vi gick upp för typ en hel slalombacke
och svetten rann, och sen belöningen när vi väl var uppe... (mer arbete....)
Men känslan av att ha klarat det, och att stå där och känna hur det biter
i kinderna för att det är kallt ute och man själv är kokhet... Det var tider
det...

Näe, det här håller inte. Bädda rent och sortera tvätt. Nu!


Bilden:
En bild sen vi var i Åre -06


Kommentarer
Postat av: Frida

Så söt du var på bilden. :) Kommer ihåg den där bilden när du är i Åre och har den där blå tröjan och det där blå bandet runt huvudet. Hehe. :)

2008-02-22 @ 15:16:51
URL: http://www.frajdoo.blogg.se
Postat av: Linn

Haha! av någon anledning så valde jag att inte lägga ut den faktiskt ;)

2008-02-22 @ 20:01:56
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0