Skogspromenad

Jag och Peter tog oss en skogspromenad.
Vi skulle gå längs hamnen, men det kom massa fabriker
och konstigheter så jaa.. vi hamnade uppe på Murberget
i stället, och därifrån så hamnade vi i skogen... och hittade
nå konstiga gravplatser tror jag. Sen blev det en sån där
återvändsgränd, men det struntade vi i. Fast då blev det ett
typ stup i stället... Men det struntade vi också i.
Till slut var vi ju tillbaka och nu vet jag vad det där oden,
som vakten alltid pratar om, är för något =P

Nu är jag hungrig som en varg och väntar på att Maria
ska steka klart våra bacon och sen ska vi äta =D
Potatisbullar
!
Är så sjukt hungrig. Verkligen.

Promenaden tog oss för övrigt ungefär 1½ timme tror jag =)


Bilden:
Från igår. Jag älskar siluettliknande bilder just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0