Sol

Orkade inte kliva upp halv 9 idag.
Somnade inte förrän runt halv 1 inatt så jag drog ut
på det en timme extra, men nu är jag vaken och har
pratat med mamma och försökt lära henne hur
man kommenterar ett inlägg ;P

Dagens planer ser ut som följande:

► Tvätta!
► Äta frukost
► Koka linsetuin
► Plocka i ordning på rummet/sopa

► Läsa ut Matematik som språk och göra tillhörande läslogg (Viktigt)

► Gå upp på bibblan och se över dagslån för Bra matematik för alla

Näe, nu är jag sjukt hungrig, måste klä på mig och springa och
kolla om jag kan tvätta nu på en gång och sen ska jag äta frukost
och nog göra en fruktsallad att tugga lite på när jag
blir hungrig i efter middag tror jag. =)
Fast den här gången får jag se till att "gömma" den lite
eller hitta burkar med lock så att inte Micke och Isak kommer
och ska jävlas med mig!



Det har kommit ut sura bilar nu också.
Helt okej faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0