Sovmorgon

Det blev visst en rejäl sovmorgon idag... vaknade strax före ett.
Känns lite hemskt att ha sovit bort hela dagen, men det blev bara så.
Var  väl uppe till typ halv 3 inatt eller nått. Det var ju världens fest här.
Folk överallt, först vara alla här, sen gick alla ner på innergården och trean.
Men det var ju inte så att vi led av det i alla fall. =)
Fast jag tror att  varenda jävel var full, och jag blev så fruktansvärt arg.
Usch, jag blir fortfarande arg när jag tänker på det, fattar som inte hur
han mår... Idiot!
Visst, han var full, men man säger fan inte sådär. Usch.

Minea kanske skulle ha kommit hit idag, kom vi på igår kväll.
Men hon fick ingen kattvakt =(
Det var synd, hade varit kul med lite extra sällskap här i helgen.
Det blir nog av en annan helg i stället =)

Idag blir det till att snart äta något, och nyss skickade jag ett
sms till Peter för att höra om han ville med ut och gå på en fotopromenad.
Tänkte gå ut medan solen lyser, för det verkar vara så fint väder idag.
Sen ska jag duscha och plugga lite inför Techinichus. Tanken är då att
Peter ska stanna här och plugga med mig och Maria. Det känns
inte som att jag har så mycket koll som jag borde. Men jag ska ju ha
romarna, så de kan jag ju ändå rätt så bra. Kanske inte om själva
romartiden eller  vad det nu är, men jag kan ju räkna som dem, och det
är ju faktiskt huvudsaken. =)

Usch, nu är jag riktigt hungrig. Nu ska jag banka på hos Maria så att
hon blir klar nån gång och ger mig sällskap när jag ska äta.
Hon vaknade också nyss, det är lite illa faktiskt =P


Bilden:
Hemma vid busshållplatsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0