Tvättdag

Jodå. Lakan och några maskiner samt filtar blev det allt.
Men det är nån rackare som har saker i torkskåpet som tydligen
inte har nån koll på grejerna... Men men.
Jag tar ut det som är torrt, så har ju folk gjort med mina kläder liksom,
så det lär ju inte spela nån roll..

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt.
Har lite ont i huvet å sådär... så jag har ingen lust att göra nått
avancerat direkt, och köket är fullt med utbytingar som just
nu sitter och dricker öl. De har köpt en hel platta som de verkar
ska dela på... Och jag och Maria som tänkte se på Let's dance ;P

Vi var i alla fall på Coop och Lidl förut och handlade, så nu har vi
gjort Mars storhandling. Det blir ju bara två veckor i Mars som vi är
här, så vi tänkte att vi inte behöver så mycket..
Men det var skönt att få det gjort, för jag behövde ändå har tvättmedel
och sköljmedel och vi behövde smör, så då slog vi på stort ;)

Till middag blev det pasta med lövbiffsås =D
Mums!

Tyskarna satt och spelade gitarr och sjöng förut. Jag uppskattar faktiskt
det, i alla fall så är det mycket bättre än den där klarinetten för han spelar
så sega låtar på den. Förutom igår, då var det nån rolig låt faktiskt.

Micke och Isak har möblerat om i köket också =)
Det blev faktiskt bra.

Hörnsoffan är vriden 90 grader så att den låna sidan pekar ut mot
köket och kortsidan är mot korridoren, och sen så står Isaks soffa
där kortänden av hörnsoffan var förut, så nu kan man inte gena genom
köket, på gott och ont.
Det blir ju inte lika mycket spring framför tvn, och skiten kommer nog inte
dras in på samma sätt hoppas jag =)
Det blev i alla fall mycket mysigare sådär tycker jag. Mer vardagsrum/tv-rumskänsla.

Nu ska jag skutta iväg ut till köket och äta nått gott med Maria
som ska dreggla över Karl-Petter och Tony Rickardsson ;)


Bilden:
Ännu en gång blir det kyrkan ;P


Kommentarer
Postat av: Steph

vacker kyrka :)

2008-02-23 @ 15:26:16
URL: http://nagini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0