Bara för att

Här har jag stolt stått hemma hos mamma och pappa
och predikat om att jag klarar mig utan radio. Det är absolut inte
viktigt, jag kan ju lyssna på datorn, de sänder ju direkt
där också. 
Lite stolt över mig själv tänkte jag göra nått annorlunda,
nämligen ta ut Lisen på balkongen och sätta mig där
och lyssna på sommar med Kajsa...
Tror ni att webradion fungerar idag bara för det?!
Självklart inte!!

Så nu sitter jag här, framför datorn, och redigerar en
solnedgång, med Kajsa i hörlurarna. För självklart så
har jag ju radio i både mp3n och mobilen. Lite skrapigt
ljud stundvis, men det är väl en liten seger till mig i alla fall.
Fast nog är det irriterande.

Men det får bli sommar i mp3n, sen får det bli 2 timmar
med de hatade skolböckerna, innan jag ger mig av ner mot
stan för att hjälpa Marre få hem en hylla =)


Bilden:
Lite variation =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0