Blue Motorbike

Ikväll tog jag mig en tur till Sälsten för att beundra
solnedgången, helt utan kamera. Jag var där i ungefär
en timme, och nu är jag uppäten av knott tror jag..
Det kliar och är dumt i alla fall.
Fast det var värt det, för det var otroligt fint, lungt och stilla,
även om det var lite kallt... Så jag måste faktiskt värma mig
en sån där mysig kudde innan jag går och lägger mig.
Vilken kan bli en lång historia med min micro som jag bara
får igång på en minut åt gången!

När jag kom hem så kunde jag inte hålla fingrarna borta
från kameran i alla fall, så det blev en himla massa solnedgångsbilder.

Nu ska jag brottas med micron och sen sova. =)


Bilden:
Solnedgång, så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0