Flänga en sista gång

Imorgon bär det av till Sundsvall och sen blir det som
sagt Stockholm och pride med Minea.
Tyvärr ingen Marre, en hel vecka kommer kännas som en
evighet. Men å andra sidan så lär jag inte ha en lugn stund...
Vi har planer som startar redan runt 13 på onsdag!

Idag har jag städat lite, och försökt packa. Det har gått sådär.
Har skrivit en lista på kylen så jag inte ska glömma det vikigaste.
Det blir till att kliva upp tidigt imorgon så jag inte missar något. 

Ikväll tog jag en tripp till Marre på kvällen och Isak kikade förbi också =)
Jag följde med de små liven som ville äta pizza, sen tog vi det
lugnt och kollade på tv. Nu är jag dödstrött och ska stupa i säng på en gång
i princip. Inte glömma ställa väckarklockan bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0