Jag blir nog inte galen

Nope, inte än på ett tag i alla fall ;)

Har nyss kommit hem från Marre, blev lite sent,
hoppas hon orkar upp imorgon nu bara =)

Imorgon kommer Maria upp, så tidigt som möjligt,
då ska vi införskaffa oss biljetter till Stadsfesten
och jaa, se vad livet har att bjuda på. Känner att jag
äger en något knapphändig information om hur
hennes och Karros helg i Stockholm var, och jaa,
hon behöver säkert uppdateras om mitt liv också.
Och jag ska ju plugga så klart.

Idag tog jag mig en sväng ner på stan och storhandlade.
Eller kanske inte riktigt då..
Jag kostade även på att göra rent i Lisens bur och fixa
med hennes hö, och jag tyckte inte att det luktade hö
på vinden =)

Nä, nu måste jag göra nått vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0