Kämpa på

Såg att Karro hade kommenterat att lagårn alltid
kallar på hennes far, det är bara tårta som kan få
honom till en liten paus.
Jag och Karros pappa ska bilda tårtätarklubb.
Äntligen någon mer än jag som kan äta tårta! =D

Idag har jag i alla fall både pluggat och städat.
Jag har fått bort alla saker i fönsterbrädorna och
diskat, så klart. Även toan fick sig en omgång med
toaborsten och väggarna inne på toan fick sig en
omgång med såpa och vim, till slut så torkade jag
äntligen golvet i köket. Det behövdes.

Nu sitter jag och tar det lugnt. Kollar på Parlamentet.
Lugnt ikväll igen =O
Nä, imorgon så får jag ta mig ut härifrån tycker jag.
Innan jag blir galen, hehe,

Nu ska jag kolla vidare på Parlamentet och redigera en till bild.
Det känns som att jag måste rappa på lite.

http://www.flickr.com/photos/linnslins/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0