Lasse Lindh

Igår var sista dagen på Stadsfesten. Det har varit kul,
men skönt att det är över.

Vi började kvällen med Lasse Lindh. Kanonbra var han,
han var nog bäst på kvällen. Sen såg vi lite Smalare än Thord,
men efter ungefär halva så gick jag, Marre, Maria och Karro
tillbaka till Lyan för att dricka, för det hade vi inte hunnit innan.
Det blev liiiite ont om tid eftersom vi ville hinna se Nordman.
Så jag hällde i mig lite för mycket på för kort tid. Känns ju lite
dumt att det blev så för att Marre hetsade mig att dricka fortare,
att jag inte använde förnuftet, men det gick ju bra, och det är
ju bra att hon inte hatar mig när jag dricker och tycker jag är
helt jävla odräglig. =)

Norman var väl.. bra. Tycker att många av hans låtar låter
lika dant, men det var ju kul att se honom i alla fall. Emma
hittade oss i myllret också. Fast mitt i allt så var jag verkligen
tvungen att gå på toa, så jag sprang hem på Lyan. =P

Ja när Nordman var slut så gick vi bara runt lite på området
och satte oss i ett öltält och när klockan blivit två så gick vi hem.

Kom hem och var helt slut, tvingade i mig lite mat och en massa
vatten, sen föll jag ner i sängen och somnade som en stock och
nu kan jag verkligen inte sova mer. Funderar på att ta en dusch och
sticka på ica. Måste handla lite, men jag vet inte om jag orkar =P

Stadsfesten blev i alla fall bra tycker jag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0