Ordning och reda

Idag har jag tagit mig i kragen och öppnat den där pärmen
som pappa tjatat sig blå om sen jag flyttade. In/ut 2007-->
Alltså, för er som inte är allt för insatta i pappas system så
är det där alla betalda räkningar och andra viktiga papper befinner sig.
Allt i en enda pärm, som helst  ska räcka i 3 år.
Stolt satte jag mig ner vid bordet som jag nyligen hade rensat
och skulle börja sortera och slita i alla papper, tills jag inser
att jag inte har någon hålslagare, och i princip inga papper hade
hål, så nu är den där pärmen rent livsfarligt att röra på fel sätt,
för då förstörs min totala ordning!

Imorgon ska jag ta tag i tvätten, så då kommer ju den dagen
försvinna, med tanke på att jag sover så gränslöst mycket =S
10-11 timmar
varje natt! =O

Nu borde jag verkligen cykla på ica. Måste absolut handla, men
jag vill inte! Det kostar pengar att handla mat. Men jag kan ju inte
föda upp en kanin på enbart blomkål, och jag själv kan inte leva
utan potatis... Så det är lika bra att skriva en söt liten lista och
trampa iväg innan jag är för hungrig.


Bilden:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0