Äntligen nyckel!

Äntligen så har jag fått nycklarna =D
Först så ringde han runt fem i eftermiddag och sa
att det var nå strul med den tredje nyckeln, så jag fördrev
tiden med middag och att gå upp till Marre ett tag. Äntligen!
Klockan åtta ringde han och sa att han var på väg in, så vi skulle
ses om en halvtimme utanför lägenheten. Så jag drog med mig
Marre upp så hon skulle få se hur jag ska bo den närmsta tiden =)
Hon verkade tycka att det var fint, och tänkte ta med sig badkaret hem ;)

Vi tog en tripp upp till förrådet och hämtade ner tvn, och försökte koppla
in den, vilket det bara var hon som förstod, och jag försökte förklara för
pappa i telefon, ingen större hit dock. Jag förstår inte sånt där, och
pappa förstår absolut inte vad jag menar!

Sen gick vi hem till Marre igen och kollade på film, men hon somnade
så jag fick kolla ensam. Men det var ju inte så farligt =)

Så imorgon, vilket egentligen är idag, så ska jag börja bära lite grejer
så att jag kanske kan sova första natten där.. iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0