Åter till Härnösand

Igår for jag åter upp till Härnösand. Fast först tog jag en sväng in till mitt gull, Lisen, klippte klorna på henne och gav henne lite mat. Hon låg så sött och snällt i mitt knä när jag klippte henne =)
Maria
tog samma buss som mig upp till Härnösand, men åkte hem imorse igen. Så vi passade på att träffa Marre en sväng igår kväll. Vi kollade lite på tv och galenskapade oss lite =)

Idag har jag flängt runt med kameran runt halsen hela dagen i hopp om bra resultat... Men jag vet inte riktigt... Allt jag verkligen lyckades med var nog att hä sönder min ena fönsterbräda... Fast några bra bilder kan det nog ha blivit. Kameran är i alla fall tömd, så jag har lite gamla bilder att lägga upp också =)


Bilden:
Någonstans så har Härnösand sin charm, och det här är Marias utsikt, fast från marknivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0