En plats att bo på

Ett nytt hem. Någonstans att trivas och bli vuxen. Ta ansvar.
Det känns häftigt.
Vi har lagt handpenning på lägenheten, jag får den. Min alldeles egna lägenhet. Mitt hem, min bostad. Sjukt ju.
Det verkar vara ett himal fint ställe. Längtar tills jag får flytta in. =D
Så himla skönt att jag har rummet på Lyan kvar hela augusti ut. Jag tänker ju inte lämna tillbaka nycklarna förrän jag måste. För det är ju praktiskt att ha rummet kvar där, lämna en filt och tandborste för nödfall, och sen så har jag ju en toa i närheten när jag är på stan. Värsta lyxen ju.

Jag har nog inte svalt det här än. Visserligen så är inte köpet genomfört än, vi har inte skrivit kontraktet än. Det kommer ske till veckan. Troligen på tisdag, sen så den 17e så flyttar ju han som bor där, och då ska lägenheten städas ur, och sen får jag flytta in. Det blir troligen runt 20 juni. Det är ju jättekort tid kvar... Läskigt.

Vem sover hos mig första natten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0