Flyttens under

Hua! Jag tänker banne mig inte flytta ofta i mitt liv!!
Inte när det råder sånt här kaos!
Allt ska göras samtidigt, och jag vill få ordning på allt
just nu på en gång, samtidigt som jag är trött och ska
iväg på stan.
Mitt i allt så måste jag få tag i Karro eller Maria, Maria sov,
så jag ringde Karro, samtidigt som jag var tvungen att
fixa håret och laga mat. Det blev lätt kaos.
Jag hittade inte kammen, jag fick inte micron att
funka och maten stektes lite väl fort.

Nu har det hela löst sig.
Jag fick igång micron en minut åt gången, sänkte
värmen på spisen, använde en borste och åt på köksgolvet
med sopkorgen som bord, för att göra Lisen middagssällskap.
För övrigt så låg kammen i en kylväska? =O

Om 1½ stund ska jag vara nere hos Marre, så nu får jag rappa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0