Läkerol

Igår kom Frida upp för att uträtta ärenden, så jag bjöd på middag, och Marre bjöd på film =)
Blev en riktigt bra eftermiddag/kväll tycker jag.
Imorse var jag rätt seg och så, och jag borde städa på rummet, men det känns så meningslöst att städa när jag vet att jag får nycklarna till lägenheten vilken dag som helst, och då ska ändå alla grejer flyttas, spela roll om jag tar sakerna från golvet och skrivbordet, eller från garderoben?

Jag sitter och kollar på bilderna sen min natt på Sälsten, mycket som är fint, men många bilder är lik varandra.




Jag gillar de här blommorna



Lugnt och stilla vatten innan solen gått upp



Molnen som gjorde att allt drog ut på tiden.



Det var värt att vänta på.



Till sist, skummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0