Musik

Sitter och lyssnar på musik och kämpar med att skriva ihop nått
smart i min rapport. Det har blivit kanske en fjärdedels sida.
Alltså inte särskilt mycket, men jag vet inte hur ingående jag ska
vara heller. Så det är lite svårt.
Det är tänkt att vi ska plugga fram till typ halv 4 kanske, sen ska
vi gå och köpa potatis och göra mat, för att sedan traska upp till
Marre och äta tårta. Vi måste dit rätt tidigt eftersom Maria ska
hem ikväll, hon åker väl runt 8 skulle jag tro.

Jag ska verkligen jobba på att skriva lite varje dag nu, inte bara läsa,
det måste ner något på papperet också. Fick ju halft en utskällning
msn igår som tog lite grann tror jag visst ;P

"It feels like 10.000 nights of thunder
When I spend one with you"


Bilden:
Från natten på Sälsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0